U secretu di u culore gradiente nantu à u pannellu posteriore di u telefunu

I telefoni Smartphone diventanu sempre più difficiuli à innuvà o attraversà funzionalmente. Cusì i pruduttori anu cuminciatu à vede cumu fà l'apparenza diversa. In a prima metà di 2018, Huawei hà presentatu u Huawei P20 Pro, chì presenta un cuncepimentu di gradiente. Questa sensazione di sposa hè assai piacevule à l'ochji, è u cuncepimentu hà attiratu una grande attenzione in linea. Avà ci sò assai telefoni cellulari cun aurora simile o cunchju di culore sfumatu nantu à u mercatu. Allora cumu fà stu disignu accattivante in realità?
phone1
A risposta hè PVD (Deposizione Fisica di Vapore)

A tecnulugia di deposizione fisica di vapore si riferisce à ottene u trasferimentu di materiale in i prucessi fisichi, in cui atomi o molecule trasferite da u target à a superficie di u substratu, in modu da aumentà a durezza, a resistenza à l'usura, e proprietà ottiche è a stabilità chimica di a superficie di u substratu. A tecnulugia di pulverizazione nano-vuota hè aduttata in u prucessu di culore à gradiente, chì hè di cambià u spessore di u filmu di e zone superiori, medie è inferiori di u sustratu di vetru (cambiamenti incrementali o decrementali) durante a furmazione di u filmu sputendu per formà una luce di culore arcubalenu banda.

phone2

U rivestimentu in gradiente esiste un prucessu unicu, in u quale una diga hè aghjunta trà u materiale di destinazione è u pezzu. In u fornu, dopu avè bombardatu un materiale specificu di destinazione cun elettroni à ultra alta velocità, è aduprendu questu bordu di diga specificu, una parte di u nuvulu ionicu hè bluccatu, solu per l'altra parte di u nuvulu ionicu per attaccà à a superficia di u substratu, furmendu un stratu nano-placcatu assai finu. Cuntrullendu u spessore di u rivestimentu, furmendu una differenza di spessore nanu scala, è poi spruzzatu nantu à u culore di fondu, allora u culore aurora si ottiene.

1. Difficultà tecnica

U primu hè Design. Listessu chì u culore sfumatu, a bellezza è a tessitura sò assai sfarenti. Nanzu à a liberazione di u P20 di Huawei, i cuncettori anu circatu l'ispirazione da a natura, da capulavori cum'è "Ninfee" è "Sunrise" da u pittore impressionistu francese Monet, è finalmente l'anu trovu, u culore aurora naturale puru.
Un altru hè u prucessu di sputtering Magnetic. L'intervallu di gradiente di u culore spettrale hè assai difficiule da cuntrullà, hà bisognu d'aghjustà costantemente a macchina sputtering in a piastra di correzione per adattà u spessore otticu di e diverse zone di u vetru. Una di e ragioni per chì u rendimentu di u pianu di fondu di gradiente originale era solu circa u 20% era u requisitu di l'ambiente sottovuoto.

I prucessi principali di sputtering magneticu includenu: pre-trattamentu, carica, aspirazione, rivestimentu sputter, trattamentu di raffreddamentu è post-trattamentu. Tuttu u prucessu deve esse fattu in una camera di vuoto. L'attrezzatura di generazione di vuoto hè inevitabile per l'ambiente di vuoto previstu. U cuncepimentu u più tipicu hè u sistema di vacuum di a pompa di prima linea più a pompa moleculare.

L'ultime serie di pompe magneticamente levitate, F-400 / 3500B è pompa meccanica di serie RV sò l'incombu perfettu,

phone3 phone4
 
Pompa moleculare levitata magneticamente aduprendu tecnulugia di sospensione, senza lubrificazione esterna, per assicurà u prucessu pulitu è ​​senza oliu. A pompa moleculare di tipu F-400 / 3500B aduprendu un novu prucessu, rotori leggeri, alta velocità di pumping, bona stabilità, forte capacità anti-shock, hè a scelta migliore in u campu industriale. A serie RV di corpi di pompa meccanica hè fatta di novi materiali dispunibili per aspiratori più alti è tassi di pompamentu stabile. KYKY offre una gamma completa di soluzioni di innovazione in tecnulugia di rivestimentu sottovuoto, chì vanu da cunsultazioni, produzzione, accessori, furmazione per l'applicazione à serviziu post-vendita. Per aiutà cù u revestimentu sottovuoto, simu serii.

KYKY offre una gamma completa di soluzioni di rivestimentu sottovuoto, chì vanu da cunsultazioni, produzzione, accessori, furmazione applicativa à serviziu A / S. KYKY hè dedicatu à u sviluppu di l'industria di rivestimentu in vuoto.

Da Zhang Zixiao

Ritratti da internet


Tempu di posta: Sep-02-2021